Sebastian_S, poszukalem dla Ciebie adresu pod ktorym kupisz poszukiwany zestaw 55W za zarowke H3, zarniki 4300 lub 6000: http://electronicx.de/index.php?cat=...1a2343756084e3 .
[O1] słabo świecące ksenony
Zwiń
X
-
A ja jeszcze odkryłem dzisiaj, że brak poziomowania w prawym reflektorze .... chyba zdechł silniczek- wymieniałeś to może ? jest to w ogóle wyjmowalna część Xenona ?
Bo jak nie to mam jeden poziomujący, a drugi nie- ale świecą ładnie bo sobie troszkę podniosłem tymi śrubeczkami co mówiłeś ....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lonerrA ja jeszcze odkryłem dzisiaj, że brak poziomowania w prawym reflektorze .... chyba zdechł silniczek- wymieniałeś to może ? jest to w ogóle wyjmowalna część Xenona ?
Pewnie coś nie łączyło.
Zamieszczone przez bubuDESebastian_S, poszukalem dla Ciebie adresu pod ktorym kupisz poszukiwany zestaw 55W za zarowke H3, zarniki 4300 lub 6000: http://electronicx.de/index.php?cat=...1a2343756084e3 .Może następnym razem...
Komentarz
-
-
DUAL XENON: ORI-xenon (mijania) 4300K + HID H3 6000K
[center:72957158b3]Załączę trochę zdjeć z przeróbki przeciwmgielnych H3 na HID 6000K, a jak będę miał
chwilę czasu to uzupełnię opis krok po kroku. Edite (zrobiłem mały opisik). Zaznaczam, że przeróbka dotyczy
zespolonych śwateł przeciwmgielnych, które w OCTAVI I są wyposażone w projektor soczewkowy.
PS. Główne światła - mijania to ORI xenony 4300K - D2S Philipsa
PS2. kupiłem 6000k, bo sprzedawca najniższe barwą tylko takie miał w wersji H3,
zmienieje sobie na 4300k same żarniki, jak tylko kupie gdzie - jakoś lepiej mi pasuje ori barwa.
Chociaż po kilkusekundowym przepaleniu świeci praktycznie na biało i nie ma już dużej różnicy... [/center:72957158b3]
[center:72957158b3]
Zakupiony zestaw HID H3 Lux-pro 6000k
Jeden komplet HID'u
Reflektor, widok od tyłu. Należy odkręcić śrubki obudowy i rozłożyć reflektor na dwie części
Rozpinamy krótkie kable, tak aby dostęp do wnętrza reflektora był wygodny.
Kabelek na zdjęciu najbardziej przeszkadza - jeden z krótszych
Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka
Masa od przeciwmgielnej, zdejmujemy z cylinderka
Przewód – plus’owy od przeciwmgielnych
Wypinamy żarówkę H3 55W
Zabezpieczony żarnik HID’u
Komplet do jednego z reflektorów.
Wyjmujemy żarnik – w tym zestawie jeden z okręgów plastikowych musiałem przeciąć.
Umieszamy żarnik HID’u w miejsce H3
Przewody zasilające HID:
- czarny masa
- niebieski plus.
Niebieski plusowy HID’u łączymy z czarnym kablem o płaskiej końcówce od przeciwmgielnych.
Czarny, masowy od HID’u łączymy z „brązowym” zakończonym cylindrycznie
od przeciwmgielnych. Wciskamy go w przerwę w cylinderku.
Połączenie zasilania zestawu HID z zasilaniem przeciwmgielnych.
Izolacja przewodu masowego.
Odkręcamy, aby był lepszy dostęp do miejsca, gdzie umieścimy przetwornicę HID’u
Widok na żarówkę świateł postojowych W5W i długich H1.
HID (okablowanie, przetwornica).
Miejsce na przetwornice od HID’u.
Rozmieszczenie okablowania przetwornicy.
Widok na umieszczoną przetwornice HID i jej okablowanie w reflektorze.
Podłączenie zasilania żarnika do przetwornicy – duża czerwona złączka.
Rozmieszczenie zestawu HID w obudowie reflektora.
Weryfikacja i ewentualne ustawienie świateł.
[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]FILMIKI:
1
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
2
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
3
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
4
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
5
http://www.youtube.com/watch?v=sNhB4deAZiU[/center:72957158b3]
[center:72957158b3]PS. Dodatkowe zdjęcia:
[/center:72957158b3]
Komentarz
-
-
Rzeczywiscie. Uprzedziles mnie ze zdjeciami. Wczoraj po pracy skopiowalem swoja lampe ze wszystkich stron. Mialem jedna,prawa wyjeta juz od dawna po tym jak trafilem zwierzaka i serwis zalozym mi nowa. Nie mam malych przetwornic i nie wiem czy dam rade upchac do srodkaPL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Wczoraj sprawdzałem ze znajomym jechałem za nim z daleka i z bliska na dualu i mówił że ok - nie razi. Jednak jak dojeżdżam do innego auta to widzę, że komplet świeci trochę za wysoko (bo podniosłem lampy) - więc automatycznie wszystko poszło w górę. Dodatkowo przeciwmgielne podniosłem osobno, tak że świeca prawie na identyczną wysokość co mijania - obniże je troszkę przy okazji rozkręcania.
PS. Coś ta firma u której zamówiłem odbłyśnik w kulki leci. Dobrze, że nie zabuliłem z góry.
Edite 2009.12.05
Znalazłem fajne miejsce na aparacik nad kierownicą :szeroki_usmiech - dzięki czemu zrobiłem trochę lepszy filmik z jazdyMusze skombinować kamerkę...
Obniżyłem nieco lampy, jeszcze tylko muszę postojówki wymienić na diodowe - polecacie jakieś ?
Dziś sprawdzałem także jak widać światła z daleka (moje kochane dziewcze mi pomagało) No i z większej odległości zlewają się nie widać dwóch odrębnych kolorów, czy źródeł światła. W sumie to już kilku metrów nie da się odróżnić, że jeden ma 4300k, a drugi 6000k. Tylko z bliska widać nieco inne barwy, które po rozświetleniu się jeszcze mniej od siebie odstają kolorystycznie.
PS. Nie zmieniałem bezpiecznika, dalej mam 15. Co ma na celu zmiana na większy?
Dual xenon w akcji:
Komentarz
-
-
No to wymieniłem prawy odbłyśnik xenonu i wreszcie oba świecą jednakowo dobrze.
"Nowy" - używka:
Stary - zmatowiały i przepalony:
PS.
Zamieszczone przez bubuDEPrzetwornica podczas swojego startu przez pierwsze sekundy pobiera wiekszy prad niz zimna zarowka H3. Dlatego wymienia sie go na wiekszy. Pozniej kompletny uklad pobiera mniej niz wspomniana zar. H3.
Na jaki zmienić, przy przeciwmgielnych normalnie jest 15W. No i czy nie jest tak, że bezpiecznik dobrany jest optymalnie do danej instalcji, aby to on się przepalił, a nie inny element?
Zauważyłem tylko, że na początku jest słabe światło, a dopiero po kilku sekundach "pełna moc" i odbarwienie. Ori praktycznie od razu jest maksymalnie rozświetlony, tylko zmienia wybarwienie po kilku sekundach.
PS
Znajomy, który ma SLIM HID w przeciwmgielnych również zauważył taki efekt rozświetlania u siebie. Wiec prawdopodobnie, jak stwierdził wpływ na to ma przetwornica typu slim.
[center:cfebf01b14]---------------------------------------------------------------------
[ Dodano: Sob 19 Gru, 09 20:32 ][/center:cfebf01b14]
Teraz ORI xenonki świecą wyśmienicie. Pamiętam na początku jak kupiłem auto, to była tragedia i musiałem nocą na przeciwmgielnych jeździć :diabelski_usmiech .
Wstawiłem filmik z dualem w zimie na śniegu jak świeci :szeroki_usmiech :
Komentarz
-
-
No, przez muzykę w Niemczech.
Twój film wideo DUAL XENON in Winter - OCTAVIA, ORI 4300k Philips D2S + FOGLAMP 6000K HID może zawierać treść, która należy do tych właścicieli treści lub jest przez nich licencjonowana:
Właściciel treści: Sony Music Entertainment Typ: Treść audio
Właściciel treści: WMG Typ: Treść audio
W wyniku tego Twój film wideo jest zablokowany w tych lokalizacjach:
Germany
Komentarz
-
-
Poza tematem: mam zablokowana strone- www.stig.pl , byc moze tylko u mnie?PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bubuDEJezeli nie masz klopotow to tak zostaw, nie proponuje wymiany na wiekszy jezeli wsjo gra. (15Amperow- litera W oznacza moc np. zarowek, ogrzewanie siedzenia).ops: )
Zamieszczone przez lonerrno muza przednia- światełka ładnie się odbijają od śniegu
PS. Chyba żarniki HID'ów się trochę rozpaliły, bo świecą jaśniej niż po założeniu. Hmm? :roll:
Komentarz
-
-
w sumie o tym, że nie zastartowało to na forum przy montowaniu xenona do motocykla, znaczenie ma również długość przewodów od przetwornicy .... - nie wiem jak w HIDach do auta, może bezpiecznik faktycznie nie wydala ;|, ale to na moje oko powinien przy starcie się po prostu przepalić jakby to tak go obciążało ...
Komentarz
-
-
lonerr, masz racje, tak samo jest, i w aucie, i w moto. Jezeli przekroj kabla obliczony jest dla pradu 2x4A dla dwoch zarowek a przetwornice strzelaja przy starcie 2x8A lub wiecej to na dlugosci tych kabli wytraca sie cieplo zamiast spokojnego przeplywu I. Po dluzszym postoju gabloty napiecie spada do 12,5V dlatego poranny start lamp tym bardziej bywa zawodny. Bezpiecznik ma okreslony czas na zjaranie sie, kable w tym wypadku dzialaja jak opornik ograniczajacy prad w obwodzie. W mojej Yamaha prowadzilem dodatkowe kable do lampy przedniej bo pik spadku napiecia lub przepieciowy wprowadzal zaklocenia na wyswietlaczu.PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
Kolejna "modyfikacja" reflektorów. Tym razem postojówki W5W Philipss blue vision zostały podmienione na ledy (Postojówki LED W5W CAN-BUS) z linku poniżej:
Ogólnie z daleka jak się patrzy to OK - barwy się zlewają. Z bliska, kilku metrów, - widać zabarwienie na niebiesko i nie pasuje do xenonu. Czy to ORI 4300k, czy też nawet do HIDu 6000k w przeciwmgilenych. Oczywiście jak auto jest w ruchu , to nikt tego nie zauważy, barwy się zleją. Prawdopodobnie ładnie to wygląda jak postojówka jest tuż obok świateł mijania. Tylko wtedy i tak najlepiej zmeinić żarnik na chyba minimum 8000k, bo do moich dwóch żarników LED barwą nie pasuje - jest niebieskawy. Jak ktoś nie patrzy na reflektor z bliskato mu to będzie obojętnie, bo i tak bardziej pasuje niż zwykła w5w. Najlepiej jakby LED miał kolor biały. Zna ktoś z Was taki?
Teraz kilka fotek
barwy na zdjęciach dziennych praktycznie jak w rzeczywistości, PS. jak świeci tylko LED - postojówka w dzień, to się wydaje, że jest biała. : :
[center:915fcfb04d]
ZDJĘCIA W NOCY
z bliska jak aparat złapał ostrość, tylko intensywność postojówki na zdjeciach jest za duża. Z bliska LEDY nie pasują do xenonów,
no chyba że ktoś ma 8000k w górę... U mnie na mijania jak wspomniałem 4300k
orginalnie, a w HID h3 6000k. Z daleka wszystko się zlewa.
[/center:915fcfb04d]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_SKolejna "modyfikacja" reflektorów. Tym razem postojówki W5W Philipss blue vision zostały podmienione na ledy (Postojówki LED W5W CAN-BUS) z linku poniżej:
http://forum.octaviaclub....w5w+led&start=0
Komentarz
-
Komentarz